יום שלישי, 22 במרץ 2016

איך נגמלים מעישון?
  יש הרבה תאוריות,  על בסיס כל אחת מהן נבנתה שיטת גמילה  מסוימת.    כל שיטה עובדת אצל אדם שהבשיל להפסיק לעשן.    יש שיטות שמקדמות "הבשלה".

תגובה 1:

  1. רציתי לשתף אודות הגמילה שלי.
    אני נגמלתי מעישון לפני 5 שנים לבד ומאז לא מעשנת כלל. הייתי מעשנת כבדה, לעיתים 2 חפיסות ביום. ניסיתי הרבה פעמים להפסיק אך תמיד זה החזיק מעמד רק כמה שעות.
    יום אחד הייתי ממש חולה בבית ולא יצא לי לצאת ולעשן ואז החלטתי לבדוק אם אצליח גם למחרת. אף אחד לא האמין שאצליח וכולם רק חיכו מתי אדליק סיגריה. זה ממש דרבן אותי לעשות דווקא ולא לעשן. ואז החלטתי שכל יום אשים כסף בצד במקום הכסף בו הייתי קונה סיגריות ובסוף היום הייתי הולכת וקונה לי בגד כחיזוק על שלא עישנתי.
    לאחר שהצלחתי כמה שבועות להחזיק מעמד, התחלתי לבזבז רק בסוף השבוע את כל הסכום שהצטבר במהלכו, הייתי עושה ממש שופינג ונהנת מזה.
    כמובן שויתרתי על קפה של הבוקר כי זה עשה לי חשק חזק להדליק איתו סיגריה. קניתי לי מלא סוכריות ומסטיקים, הייתי שומעת בתחנת אוטובוס מוזיקה רק כדי להיות עסוקה במשהו ולא לשחק עם סיגריה והמצית. בסופו של דבר הצלחתי!!!!!! ואני כל כך גאה בעצמי ושומרת על הניקיון והיום אפילו לא מבינה איך הייתי מכניסה את הרעל הזה לגוף!

    השבמחק